This paper contains a description of an employer image campaign for the Military Police. The material contains a presentation of the background of this project as well as its key assumptions. Also discussed are the specifics of the organization, its competition on the employment market, and the image action plan. An important part of the article is the description of the reasons behind the suspension of campaign implementation as well as conclusions for other organizations - not only military ones, but also civilian - planning to undertake operations strengthening their image as employers.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00