With the Millennial Generation entering the corporate world, traditional models of engaging them no longer work. Neither a higher salary nor bonus are sufficient. This generation is not “coin–operated.” Instead, Millennials are looking for meaning
in their work. They want to learn, get feedback, and socialize as well as have fun with their co–workers. Video games are doing exactly that and if companies are not able to offer such experiences, they won’t be able to hire and engage new generations.
Gdy w świecie korporacji pojawiło się pokolenie Milenium, okazało się, że tradycyjne modele motywacyjne nie działają. Ani wysokie pensje, ani bonusy nie są wystarczające dla pozyskania ich zaangażowania. To pokolenie nie działa na zasadzie „wrzuć monetę”. Szukają znaczenia swojej pracy. Chcą się uczyć oraz chcą feedbeku, przyjaznych relacji i „dobrej zabawy” ze współpracownikami. Jest to dokładnie to, co zapewniają gry video. Organizacje, które nie są w stanie zapewnić im takich wrażeń nie mogą liczyć na zatrudnienie czy zaangażowanie pracowników nowych pokoleń.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00