The sentiment analysis as a tool of business analytics in contemporary organizations Analiza opinii jako narzędzie analityki biznesowej we współczesnych organizacjach
Nowadays contemporary organizations apply different business analytics tools
such as sentiment analysis for the purpose of business functionality improvement and support
of decision making processes. Sentiment analysis also called opinion mining allow for
gathering and analysis of opinion concerning particular product or service. The aim of the
paper is to present the notion of sentiment analysis and its areas of application in contemporary
organizations. It also presents practical examples and case studies concerning sentiment
analysis application in different areas of business activity.
Obecnie współczesne organizacje stosują różne narzędzia analityki biznesowej,
takie jak analiza opinii w celu ulepszenia funkcjonalności biznesowej i wspierania
procesów decyzyjnych. Analiza opinii pozwala na zebranie i analizę opinii dotyczących
poszczególnych produktów i usług. Celem niniejszego artykułu jest prezentacja
znaczenia analizy opinii i jej obszarów zastosowań, w tym korzyści wynikających z tych
aplikacji we współczesnych organizacjach. Artykuł przedstawia także praktyczne przykłady
i studia przypadków dotyczące zastosowań tejże analizy w różnorodnych obszarach
działalności biznesowej.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00