Między indywidualizmem a kolektywizmem w konsumpcji – konsumpcyjne innowacje społeczne Between individualism and collectivism in consumption – social innovations in consumption
Artykuł koncentruje się na problematyce konsumpcyjnych innowacji społecznych
jako odpowiedzi na dominację indywidualizmu w konsumpcji. Autor stawia tezę,
że pojawienie się konsumpcyjnych innowacji społecznych jest konsekwencją poszukiwania
wartości kolektywistycznych. W związku z tym, poszukuje odpowiedzi na pytanie: jakie
formy konsumpcji związane z wartościami kolektywnymi mogą stać się atrakcyjne dla
współczesnych konsumentów?
The herein paper concentrates on the problematic issues of the social innovations
in consumption as the answer to the domination of individualism in consumption.
The author in question puts forward the thesis that the emergence of the social innovations
in consumption is the consequence of the search for collectivist values. With relation to
this fact, it searches for the answer to the following question: What forms of consumption
associated with collectivist values may become attractive for modern-day consumers?
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00