Systemy informatyczne w pozyskiwaniu, przechowywaniu i analizowaniu informacji o klientach Information Systems in Acquiring, Storing and Analysing Customer Information
The main objective of this paper is to make the curve values systems used in the acquisition, storage and analysis of customer information. In the article on-fought selected definitions of CRM (relationship management with customers). Characterized CRM system. Subsequently, discusses some features of selected systems of customer relationship management. Our results may be useful for improving the use of CRM systems.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00