Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wdrażanie systemów klasy CRM - etapy i wybrane problemy

Tytuł:
Wdrażanie systemów klasy CRM - etapy i wybrane problemy
Selected Problems of Implementation of CRM Systems
Autorzy:
Olszak, Celina M.
Billewicz, Grażyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/593154.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Implementacja
Marketing partnerski
Systemy informatyczne
Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Computer system
Customer Relationship Management (CRM)
Implementation
Partnership marketing
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2014, 187; 240-250
2083-8611
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper describes the modern CRM systems implementation methodology. The advisability of taking such considerations is due to the fact that modern CRM systems not only compete on the functional background, but more and more on the implementation methodology. The presented methodology is examined from the customer's (future user) point of view, and it's fundamental assumptions are based on the tight partnership between customer and software development company. The methodology consists of ten stages, including pre-analysis which plays key role in customer requirements identification and target solution projection.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies