The paper presents the results of the field research, conducted using the interview technique, among 600 residents of Poland. The study was financed by the National Science Centre based on the decision no. N N112 257239 allocating funds for the project "The leisure-time services market in Poland towards 2025". The paper discusses the frequency of use of the Internet, television, radio and printed press in leisure time. It also looks into the reasons for using and not using media services in leisure time.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00