Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

De la technoculture vers les mutations de lanthropologie digitale

Tytuł:
De la technoculture vers les mutations de lanthropologie digitale
Autorzy:
Chermeleu, Adia
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/592273.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Antropologia
Społeczeństwo informacyjne
Technologie cyfrowe
Anthropology
Digital technologies
Information society
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2013, 149; 21-31
2083-8611
Język:
francuski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the recent years, one can observe a growing interest in the creativity and its role in local and regional development. Creative businesses, industries, cities or regions seem to be not only a new trend but simply a fashion among both researchers and policy makers. Also the city of Łódź did not resist the desire to base a development on creative industries. Thus, in 2011, a strategy of building a brand of creative city was launched. After two years, a time for monitoring the first effects of the strategy has come. This paper is a description of the results of a interview-based research conducted among the dwellers of agglomeration of Łódź, aiming at verification of the reconcilability of new city brand and thusan effectiveness and efficacy of this new direction of promoting the city of Łódź.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies