Społeczna odpowiedzialność biznesu jako koncepcja istotna dla funkcjonowania MŚP Corporate social responsibility as a concept essential for the functioning of SMEs
Rozwój sektora MŚP wymaga od firm podejmowania aktywnych działań,
które niejednokrotnie wychodzą poza główny nurt ich zainteresowań biznesowych. Takimi
są aktywności z obszaru CSR. Działania społecznie odpowiedzialne często traktowane
bywają jako przejaw filantropii lub PR firmy. Coraz częściej jednak tworzenie
relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym staje się ważnym
czynnikiem wzrostu konkurencyjności. Celem artykułu jest przedstawienie miejsca społecznej
odpowiedzialności przedsiębiorstw w życiu gospodarczym MŚP.
The development of the SME sector requires companies to take effective
actions, which often go beyond the mainstream of their business interests. These areactivities
from the CSR area. Social responsibility activities often tend to be regarded as
company’s philanthropy or PR manifestation. Increasingly, however, the creation of
business relationships with the external and internal environment becomes an important
factor in competitiveness. The purpose of this article is to present the role of corporate
social responsibility in the SMEs business life.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00