At the core of modern management is an understanding by the management of the fact that only those organizations can develop that will know the needs of the market and according to them, will be able to customize their resources and overcome their competitors. Innovative activities should be entered in the company's strategy thus ensuring its survival and effective response to changes in the market. Strategy is the bridge between the objective - creating value and effectiveness of the use of enterprise resources in innovative activities of the company. These studies have provided valuable knowledge, including knowledge, they are not fully aware of the employees and staff of the surveyed companies.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00