Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Building a Relationship Between Partners in the Supply Chain Using Online Communication

Tytuł:
Building a Relationship Between Partners in the Supply Chain Using Online Communication
Autorzy:
Urbaniak, Maciej
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/591919.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Łańcuch dostaw
Supply chain
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2013, 150; 89-96
2083-8611
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The building partnerships with suppliers, contributes increasingly effective and fast communication. Currently, most often takes the form of exchange of information, using electronic means of communication. Relationship management in the supply chain allows the participants to see the significant benefits that affect strongly on improving the efficiency and effectiveness of processes, thus lowering the impact on operating costs for both suppliers and customers. Through effective communication between the partners carried out it is possible to prevent potential losses by coordinating the flow of information for both prospective customer demand forecasts and actual demand in the period. This is achieved by working closely linked to the monitoring of stocks and needs of clients (through the analysis of various ranges of production cycles). Building these relationships allows for quick and effective communication (the ability to interact on-line) by familiarizing customers with current product offerings (taking into account the innovations introduced), check product availability in stock suppliers, as well as an assessment of the supplier's ability to design or produce the necessary volume of the deadline. Effective communication processes run allow the formation of close relationships with suppliers posed by the precise definition of the technical requirements (in terms of quality parameters and to have the necessary infrastructure) and organizational (implementation of operational improvement tools).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies