Postawy mieszkaniowe klientów-seniorów w świetle badań lokalnego rynku mieszkaniowego Housing Attitudes of Senior Customer s in the Light of Research of the Local Residential Market
It is said that young home buyers are the dominate group of customers on Real Estate market. But demographic forecasts indicate that in Poland the aging of society will proceed. It can thus be expected that in the structure of population a group of people reporting new housing needs will emerge. Therefore, there is a need for thorough research, particularly due to substantial information gaps in this area. The aim of the article is to present the results of the research on attitudes of customers on the housing market - i.e. seniors. On the basis of the research conducted in the Department of Investment and Real Estate at Poznan University of Economics, housing preferences of older people and their motives and factors behind housing purchase are presented.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00