Media społecznościowe (social media) stają się coraz bardziej popularnym
obszarem zasobów internetowych. Wzrost zainteresowania tymi mediami jest widoczny
zwłaszcza w liczbie internautów z nich korzystających. Sytuacja ta nie uszła
uwadze podmiotów gospodarczych stosujących strategie społecznej odpowiedzialności
biznesu, które coraz częściej zaczynają dostrzegać potencjalne korzyści, jakie dają media
społecznościowe. Wyrazem znaczenia mediów dla przedsiębiorstw jest choćby powstanie
koncepcji CSR 2.0, zaproponowanej przez Vissera, powiązanej w dużym stopniu
z mediami społecznościowymi. Dlatego też głównym celem artykułu jest próba analizy
korzyści wynikających z zastosowania CSR w mediach społecznościowych. Ponadto
w artykule przedstawiono ideę mediów społecznościowych i ich znaczenie dla przedsiębiorstw.
Social media become more and more popular in area of the Internet. There
are many people who make use of computer-mediated tools. What is more, enterprises
which are social responsible often make out benefits of this media. The concept of CSR
2.0, which was created by Visser is an expression of the importance enterprises assign to
social media. The main goal of this article is the analysis of CSR advantages in social
media. The article also presents the idea and meaning of social media for companies.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00