Celem opracowania jest rozpoznanie charakteru związków zachodzących
między innowacyjnością przedsiębiorstwa a jego wynikami. Ustalenia badawcze odnoszące
się do relacji innowacyjność organizacji – wyniki, są niejednoznaczne. Wskazują
na pozytywny wpływ innowacyjności na wyniki organizacji. Studia literatury ujawniły
istnienie czynników pośredniczących tej relacji. W opracowaniu odsłonięto niektóre
zmienne moderujące tę relację. Identyfikacja zmiennych ma istotne znaczenie, pozwala
bowiem na określenie warunków, w których omawiana zależność występuje i odróżnienie
ich od warunków, w których zanika.
The aim of the study is the recognition of the relationship between innovativeness
of the firm and its performance. The findings of the research connected to
the relationship of the innovativeness of the firm and the performance are not definite.
However, they definitely indicate the positive impact of the innovativeness on the performance
of the firm. The scientific literature studies revealed the existence of the factors mediating
to this relationship. In the study some of the variables moderating the relationship innovativeness
– performance were presented. The identification of these variables is of a great
importance, because it allows to specify the conditions in which the described relationship
exists and differentiates it from the conditions in which its disappears.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00