Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badanie poziomu konkurencyjności podmiotów w biznesie internetowym

Tytuł:
Badanie poziomu konkurencyjności podmiotów w biznesie internetowym
The Research of Competitiveness Level in Online business Companies
Autorzy:
Krzesaj, Marcin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/591758.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Internet
Konkurencyjność
Konkurencyjność przedsiębiorstwa
Competitiveness
Enterprise competitiveness
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2013, 156; 279-292
2083-8611
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the operationalization and competitiveness measurement in online business companies. To determine the level of competitiveness synthetic measure of competitiveness has been developed. Three-dimensional concept of competitiveness has been applied to calculate the synthetic measure of competitiveness. The measurement has been conducted referring to three main levels: competitive position, competitive potential and instruments of competitiveness. On the basis of the calculated measure, companies was grouped into six groups: the best, very good, good, average, poor, very poor, the worst. It should be emphasized that the results are restricted due to limited representativeness of the sample.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies