Kształtowanie wizerunku placówki podstawowej opieki zdrowotnej w kontekście roli lekarza rodzinnego Shaping the Image of Primary Health Care Centers in the Context of the Role of the Family Doctor
After the reform of health care system the patient was granted a right to choose where and by whom he wants to be treated, especially as far as a General Practitioner (GP) is concerned. All of the above mentioned factors caused that subjects providing medical services started using marketing tools in order to promote these institutions on the market and to create their positive image. Special concern was attached to the way patients were served, which directly influences satisfaction of the patients with the institution they are treated in. The purpose of this dissertation was to indicate the elements crucial for patients which influence which institution they choose, especially a behavior of a doctor of primary health care. The research took place in 2010 and it included a group of 140 patients in Silesia voivodeship. The stage concerned evaluation of the factors which influenced a decision to be treated by a particular General Practitioner (GP).
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00