Tytuł pozycji:
Ekonomiczne uwarunkowania wielkości przedsiębiorstw medialnych
- Tytuł:
-
Ekonomiczne uwarunkowania wielkości przedsiębiorstw medialnych
Economic Conditions of Media Enterprises
- Autorzy:
-
Tyc, Waldemar
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/591362.pdf
- Data publikacji:
-
2013
- Wydawca:
-
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Tematy:
-
Media
- Źródło:
-
Studia Ekonomiczne; 2013, 156; 23-33
2083-8611
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the hereby article it has been presented the discourse on the media industry, in particular circumstances largest media companies. It was recognized that a key factor in the transformation of the scale and scope of the activities of the media is a linear decomposition of the value chain, mainly due to digitization and convergence of media products in the media industry.