Ocena relacji: oczekiwania turystów - produkt turystyczny metodą refleksji strategicznej Estimate of rate expectations of tourists but turistic product by strategic reflection method
Celem artykułu jest ukazanie możliwości wykorzystania metody refleksji
strategicznej do oceny zaspokojenia potrzeb różnych segmentów rynku turystycznego.
Zaprezentowano w nim elementy modyfikacji metody refleksji strategicznej konieczne do
realizacji postawionego celu. Obok metodyki postępowania przedstawiono praktyczny
przykład pokazujący techniczną stronę stosowania metody oraz, poprzez interpretację
uzyskanych informacji, ich wartość dla oceny możliwości zaspokojenia potrzeb różnych
segmentów turystów.
The aim of this study is to show the possibilities of using of the stages of
strategic reflection method as an assessment of the elements of regional touristic product
in terms of satisfying the needs revealed by different segments tourists. There are shown
the necessary modifications to the implementation of this phase of the strategic reflection
method, to be able to use it to achieve the stated objective. For exemplification of the
technical side of this method, a constituent result of their research, was presented evaluating
the elements of touristic product, for different segments of tourists.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00