Czynniki zachęcające i zniechęcające konsumentów do udziału w punktowych programach lojalnościowych Incentives and Disincentives for Consumers Participation in the Loyalty Schemes
The purpose of this paper was to summarize the existing research regarding the factors affecting customers' participation in the loyalty schemes and the factors contributing to customer resignation from the loyalty schemes. It was found that the economic costs and benefits have a major impact on the customers' decision to participate in such programs. Furthermore, four customer frustration factors affecting customer resignation from the program were identified: qualification barrier, inaccessibility, worthlessness, and redemption costs.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00