Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza porównawcza dostępu internetowego do usług bankowości elektronicznej w wybranych bankach w Polsce w 2015 r

Tytuł:
Analiza porównawcza dostępu internetowego do usług bankowości elektronicznej w wybranych bankach w Polsce w 2015 r
Comparing analysis of internet access to e-banking services in selected banks in Poland in 2015
Autorzy:
Chmielarz, Witold
Zborowski, Marek
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/591194.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Bankowość elektroniczna
Ocena serwisów internetowych
E-banking
Websites assessment
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2016, 275; 7-24
2083-8611
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym celem niniejszego opracowania jest identyfikacja najlepszych pod względem jakości serwisów świadczących usługi bankowości elektronicznej w Polsce w 2015 r. z punktu widzenia klienta indywidualnego. Badania dokonano za pomocą metody punktowej oraz metody punktowej z preferencjami. Są to badania cykliczne, od 2008 r. prowadzone z zastosowaniem identycznych kryteriów oceny. Wyniki uzyskane w badaniach posłużyły do wyciągnięcia wniosków dotyczących pozycji i znaczenia poszczególnych banków na rynku finansowym. Po krótkim wprowadzeniu dokonano określenia założeń prowadzonego badania i metody badawczej. Następnie przeprowadzono wielostronne analizy i wyciągnięto wnioski w stosunku do cech charakterystycznych decydujących o ocenach klienckich serwisów internetowych w e-bankowości.

The main objective of this article is to identify the best e-banking websites in Poland in 2015 from the point of view of an individual customer. The research was conducted using the method of scoring and the scoring method with preference. The studies cyclically performed from 2008 using the same evaluation criteria. The results obtained in the research were used to draw conclusions about the position and the importance of individual banks on the financial market. After a brief introduction the assumptions of the study and a research method were created. Then multivariate analyzes and conclusions in relation to the characteristics of the critical customer assessments of e-banking websites were drawn.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies