Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów Application of Internet-Based Information Sources in Consumer Purchasing Decisions
Modern consumers became very demanding. Their purchasing needs shift constantly and - at the same time - they are forced to solve complex problems concerning decisions about - among others - time of purchase, order in which the purchases are made, place where the purchases take place and objects that are purchased. This paper's purpose is to show the decision process with detailed attention paid to application of the Internet- based information sources.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00