Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie chatterbota w promocji specjalności

Tytuł:
Wykorzystanie chatterbota w promocji specjalności
Using the Chatterbot in Study Specialisations Promotion
Autorzy:
Kajfosz, Kinga
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/590752.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
E-edukacja
e-usługi publiczne
Metody promocji
Szkolnictwo wyższe
Techniki promocji
Wyższe szkoły ekonomiczne
E-education
Higher economic schools
Higher education
Promotion methods
Promotion techniques
Public e-services
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2014, 199; 92-98
2083-8611
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this article is to present what chatbots are and where they can be applied. We described the chatbot Wincenty which promotes the Knowledge Engineering specialization offered by University of Economics in Katowice. We also presented our researches how students consider Wincenty. At the end we indicated advantages of using chatbots.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies