Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w czasie pokryzysowym. Wyniki badań przedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe w województwie zachodniopomorskim
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w czasie pokryzysowym. Wyniki badań przedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe w województwie zachodniopomorskim The concept of corporate social responsibility (CSR) in post-crisis period. Results of the research in enterprises providing accommodation services in Westpomeranian Voivodeship
Przykre skutki kryzysów każdorazowo kreują konieczność poszukiwania
rozwiązań perspektywicznych w kontekście generowania obronnych reakcji na kryzysy.
Trudno jednoznacznie wyrokować, które rozwiązania byłyby najlepsze, niemniej warto
podejmować wszelkie działania wzmacniające. Jedną z propozycji może być koncepcja
społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Stanowi ona rozsądne narzędzie budowania
odpornych relacji rynkowych. Tymczasem mimo że zaobserwować można, także w Polsce,
wzmożone zainteresowanie koncepcją CSR, to wydaje się to stale niepełnym wyrazem
przesłania tej idei. Celem artykułu jest przedstawienie części wyników badań określających
zaangażowanie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe
w województwie zachodniopomorskim, w realizację założeń koncepcji CSR.
The adverse effects of crises create the need for prospective solutions in the
context of generating defensive and positive responses to economic crises. It is difficult
to unambiguously decide which solutions would be the best, but it is worthwhile to undertake
any strengthening activities. One of the proposals may be the concept of corporate
social responsibility (CSR), which is a sensible tool for building resilient market
relationships. In spite of the fact that even in Poland, the increased interest in the concept
of CSR has been observed, it seems to be an incomplete expression of the message of
this idea. The aim of the article is to present part of the results of the studies on the involvement
of micro- and medium-sized enterprises providing accommodation services in
the Westpomeranian Voivodeship in the implementation of the assumptions of CSR.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00