W artykule przeanalizowano paradygmatyczne aspekty nowoczesnych koncepcji zarządzania. Centralną osią współczesnych modeli biznesu, marketingu i zarządzania jest kreowanie wartości dla klienta. Przełamując powyższy jednokierunkowy aspekt oddziaływania na klienta, Autorzy w drugiej części artykułu przeanalizowali value co-creation (współkreowanie wartości dla klienta) w wybranych gospodarstwach agrowinnych we Francji i na Węgrzech.
Value co-creation is a modern concept within customer value management, which can be a potential direction for the development of both new marketing concept and as a key factor in achieving competitive advantage. The implementation to the practice means the revolution of the strategic idea and suggest the new direction of development for modern business models. The article presents the impact of value co-creation in the frame of a theoretical (the influence to the modern management methods and models) and practical meaning (for example, different configurations of value co- creation in the services of touristic farms).
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00