Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Megatrendy kulturowe w kontekście tworzenia produktów systemowych

Tytuł:
Megatrendy kulturowe w kontekście tworzenia produktów systemowych
Cultural megatrends in the context of system product development
Autorzy:
Mazurek-Łopacińska, Krystyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/590482.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Co-branding
Innowacje
Produkty systemowe
Trendy konsumenckie
Consumer trends
Innovations
System products
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2016, 261; 18-31
2083-8611
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem artykułu jest przedstawienie popytowych uwarunkowań kształtowania produktów systemowych. Źródeł inspiracji w kreowaniu tych produktów można poszukiwać w procesach i trendach obserwowanych w otoczeniu. Analizie poddano megatrendy kulturowe, które wyrażają zmiany zachodzące w zachowaniach konsumenckich we współczesnej dobie. Wskazano na aktywną rolę konsumentów w kreowaniu innowacji, omawiając ewolucję popytowych modeli innowacji ukierunkowaną na design thinking jako nową koncepcję kreowania innowacji z udziałem konsumentów. Na koniec postawiono pytanie o rolę co-brandingu w kształtowaniu produktów systemowych.

This paper presents a demand conditions of shaping system products. Sources of inspiration in creation of these products can be sought in processes and trends observed in the environment. The analysis has been performed on the cultural megatrends that express the changes in consumer behavior in the modern era. The active role of consumers in creation of innovation has been pointed out while discussing the evolution of demand-side innovation models focused on design thinking as a new concept for creation of innovation with the participation of consumers. At the end a question was raised about the role of co-branding in the development of system products.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies