Celem artykułu jest wskazanie na znaczenie relatywnie nowego podejścia
do zarządzania ludźmi, zakładającego współuczestnictwo pracowników w tworzeniu sukcesu
rynkowego firmy. Szczególną uwagę zwrócono na wykorzystanie marketingu wewnętrznego
w zarządzaniu ludźmi uznając, że choć działania prowadzone w jego ramach
koncentrują się na pracownikach, to nadrzędnym ich celem jest stworzenie wizerunku
firmy troszczącej się o satysfakcję klienta zewnętrznego. Wyeksponowano wewnętrzny PR
z uwzględnieniem roli komunikacji wewnętrznej i budowania wewnętrznych relacji, traktując
je jako warunek kreowania pozytywnego wizerunku firmy w oczach wszystkich jej
interesariuszy.
The article aims to present the value of a new approach to human resource
management which is focused on the role employees play in the creation of market value.
Particular emphasis has been placed on the role of internal marketing in the human resource
management practice. Internal PR has been described as well as the role of internal
communications and internal relations as necessary conditions to create a positive
image of the company in the eyes of its stakeholders.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00