Polish banking sector is changing constantly. Nowadays the bank's sustainable market position, performance and the ability of profits' increase makes banks to rethink their market strategies and implement changes in their business models. Fortunately some changes have already been done. The consumers' satisfaction, including the fulfillment of their current and future needs, has become the key factor of bank's market success. A new business model requires creating client capital as one of bank's strategic resources and source of sustainable competitive advantage. The paper presents the role of client capital in the process of creating banks' competitiveness, its position in current business models and some remarks and challenges connected with flexible adjusting banks' business models to consumers' needs and expectations.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00