Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakość sieciowego produktu turystycznego – definiowanie, wymiary i cechy jakości

Tytuł:
Jakość sieciowego produktu turystycznego – definiowanie, wymiary i cechy jakości
Quality of a network product in tourism – a definition of notion, dimensions and characteristics of quality
Autorzy:
Maciąg, Justyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/590105.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Jakość
Sieci w turystyce
Sieciowy produkt turystyczny
Wzorzec jakości
Pattern of quality
Product of tourist network
Quality
Tourist network
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2015, 215; 40-56
2083-8611
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest zdefiniowanie pojęcia jakości sieciowego produktu turystycznego, wymiarów jakości produktu oraz cech jakości. W artykule sformułowano na-stępujący problem badawczy: w jakim stopniu specyfika sieciowych produktów turystycznych wpływa na zakres definiowania pojęcia jakości produktu, jej wymiary i cechy? Wnioski płynące z przeprowadzonej analizy literatury przedmiotu wskazują, iż zasadniczym problemem w definiowaniu jakości sieciowego produktu turystycznego jest określenie wymiarów jakości oraz usystematyzowanie zbioru charakterystyk i cech jakości produktu sieciowego. Wzorzec jakości może stać się użytecznym narzędziem pozwalającym na definiowanie, ocenę i doskonalenie jakości sieciowego produktu turystycznego.

The key issue of quality management in tourist network, especially in process of designing, planning, operating, evaluation and improvement of product’s quality, is defining a notion of product of a network and its quality. The purpose of the paper is to define the notion of network product in tourism, its dimensions and characteristics of quality. The above scientific problem was formulated in this paper: to which extend the specifics of network product in tourism requires modification of a notion of quality, its dimensions and characteristics of quality. Conclusions of literature review showed that the key question in defining the notion of quality of network product in tourism is the properly indication of quality dimensions due to chosen model and characteristics of product in each dimension. The pattern of quality may become a useful tool to define quality, evaluation and improvement of quality of network tourist product.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies