For companies that wish to enhance innovation is vital to identify and provide access to diverse sources of innovation, that will be use as the impulses to innovate. The paper presents the idea of innovation and process of innovation and the sources of innovation, and the results of the research on the pulse of innovation in polish enterprises which have implemented innovation. This paper presents results of a study conducted in 81 innovative enterprises from across Poland. The study took the form of a questionnaire given to the general management of the companies. The study showed that the dominant external source of innovation are the needs of customers, while the dominant internal source of innovation are the management creating the climate for innovation and talented employees
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00