Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego na początku XXI wieku

Tytuł:
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego na początku XXI wieku
Marketing communications of retail trade companies in the 21st century in the context of systemic products
Autorzy:
Drzazga, Marek
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/589219.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Handel detaliczny
Komunikacja marketingowa
Otoczenie makroekonomiczne
Produkty systemowe
Macroeconomic environment
Marketing communications
Retail trade
Systemic products
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2016, 261; 86-99
2083-8611
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Współcześnie konsument, zaspokajając swoje potrzeby, może posłużyć się produktami tradycyjnymi, jak również produktami nowej generacji, które stanowią produkty systemowe, określane inaczej jako multiprodukty. W przedsiębiorstwach handlu detalicznego w procesie tworzenia, komunikowania i dostarczania produktów systemowych ich odbiorcom, bardzo dużą rolę odgrywa komunikacja marketingowa. W pierwszej dekadzie oraz na początku drugiej dekady XXI w. przedsiębiorstwa handlowe pod wpływem istotnych przeobrażeń o charakterze gospodarczym, technologicznym oraz społecznym wprowadziły wiele istotnych zmian w obszarze prowadzonej z rynkiem komunikacji marketingowej. Odbiorcy działań komunikacyjnych mogą obecnie coraz częściej (głównie dzięki rozwojowi Internetu) nabywać, a także wykorzystywać w procesie komunikacji marketingowej produkty systemowe (np. urządzenia mobilne) i jednocześnie poszukiwać oraz precyzyjnie pozyskiwać informacje o wartościach związanych z tymi produktami.

In our times, consumers wishing to fulfill their needs can make use of traditional products as well as new generation of products, i.e., systemic products, in other words multi-products. In retail trade companies marketing communications plays the key role in the process of creating, communicating and supplying customers with systemic products. At the beginning of the 21st century trade companies introduced a lot of important changes in the area of marketing communications with the market. The changes were influenced by vital transformations of economical, technological and social character. At present, the recipients of communication activities can more and more often buy (mainly thanks to the development of the Internet), and also use in the process of marketing communications, systemic products (e.g. mobile devices), and at the same time seek for and obtain information concerning the value of these products.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies