Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu a wielkość przedsiębiorstwa Instruments of corporate social responsibility in connection with the size of enterprises
Artykuł dotyczy problematyki związanej z instrumentami społecznej odpowiedzialności biznesu (corporate social responsibility – CSR). W pierwszej części dokonano wieloaspektowej identyfikacji CSR, akcentując elementy wspólne różnych definicji tej koncepcji. W kolejnej części zaprezentowano wybrane narzędzia społecznej definicji biznesu, a następnie dokonano ich analizy pod kątem zastosowania ich w różnych rodzajach przedsiębiorstw. Szczególną uwagę zwrócono na wielkość przedsiębiorstwa.
This article discusses the instruments of Corporate Social Responsibility in enterprises. The first part includes a definition of CSR and presents common aspects of main definitions. Moreover, this article analyses chosen instruments of Corporate Social Responsibility for enterprises in Poland. CSR is important for big enterprises as well as small and medium-sized enterprises, but SME often do not have enough resources to invest in CSR. They can use different instruments of CSR than big enterprises.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00