Purpose of this article was to analyze the social responsibility in business in context of interdependence with relationship marketing. Based on domestic and foreign literature showing the nature of the action taken by company to provide support to social and fill, same, obligations arising out of a sense of social responsibility. Attention was drawn to the category of social initiatives in the CSR, with particular emphasis on forms of activities included in the marketing domain. As a result of investigation of the interaction of CSR and marketing relationship, recognizes the role of relationship marketing in shaping the level client-company-society-environment as very important and multidimensional.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00