Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

E-WOM - findings from the creative industries in Poland

Tytuł:
E-WOM - findings from the creative industries in Poland
Autorzy:
Tkaczyk, Jolanta
Awdziej, Marcin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/588245.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Elektroniczna komunikacja
Formy komunikowania
Komunikowanie przedsiębiorstwo-otoczenie
Kreatywność
Metody komunikowania się w organizacji
Przedsiębiorczość
Communication company-environment
Communication methods
Creativity
Electronic communication
Entrepreneurship
Forms of communication
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2013, 149; 200-211
2083-8611
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this paper is to identify and analyze the forms of electronic Word-Of- Mouth that creative entrepreneurs engage in. Their roles in informal communications process stimulation are also discussed. Since in the academic literature informal communications process is investigated mainly from consumer's perspective, the authors focused on the role of entrepreneur. The paper presents results of research study of a group of creative start-ups, participating in the project "Entrepreneurship in creative industries".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies