Rup Driven Development of Social Learning Platform Zastosowanie metodyki RUP w działaniach analityczno-projektowych przy rozwoju platformy nauczania społecznościowego
Celem prac, których częściowe rezultaty przedstawiono w niniejszym artykule, było zaprojektowanie i zaimplementowanie platformy nauczania społecznościowego WeLearning na poziomie szkolnictwa wyższego, uwzględniającej mechanizmy grywalizacji. Działania analityczno-projektowe zrealizowano z wykorzystaniem metodyki RUP. W artykule wyjaśniono, dlaczego wybór metodyki RUP był właściwą decyzją podczas projektowania platformy, oraz przedstawiono szczegółowo kolejne fazy cyklu życia projektu platformy, tj. fazę rozpoczęcia, opracowywania, konstrukcji oraz przekazania systemu.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00