Celem artykułu jest włączenie się do dyskusji na temat obserwowanych
zmian zachowań konsumentów w przestrzeni handlu i usług. Przeprowadzone metodą
ocen ekspertów badania pozwoliły nakreślić wizję konsumenta – klienta placówek handlowych
i usługowych końca drugiej dekady XXI wieku. Będzie to osoba pełna paradoksów:
jednocześnie bardziej aktywna i bardziej leniwa, bardziej świadoma i bardziej
zagubiona, ale przede wszystkim wygodna, ceniąca swój czas, mobilna i poszukująca
w dobrach i usługach własnej tożsamości.
The article is a voice in discussion about observed changes of consumers’ behaviours
in the area of trade and services. Researches made with the experts’ rating method
let sketch the consumer's vision − customer of service and trade facilities of the end of second
decade of XXI century. It will be a person full of paradoxes: more active and more lazy,
more aware and more confused at the same time, but primarily comfortable, appreciative
their time, mobile and searching their own identity in goods and services.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00