Kategoria sukcesu i jej determinanty w wybranych polskich przedsiębiorstwach The category of success and its determinants in selected Polish enterprises
W artykule przedstawiono syntetyczne informacje dotyczące postrzegania
kategorii sukcesu i jego determinant. Zwrócono w nim uwagę, iż pojęcie sukcesu jest złożone
i wielowymiarowe. Istnieje również wiele czynników, które ten sukces determinują.
W niniejszym artykule podjęto próbę odpowiedzi na pytanie – co jest głównym celem
działalności dla polskich przedsiębiorców i jakie są determinanty ich sukcesu. Aby odpowiedzieć
na to pytanie, zaprezentowano wyniki badań własnych przeprowadzonych na
grupie 156 polskich przedsiębiorstw.
This article presents synthetic information about perceiving the success
category and its determinant. It emphasized that the notion of success is complex and
multidimensional. There are also many factors that determine this success. The article
attempts to answer the question – what is the main purpose of business for Polish entrepreneurs
and what are the determinants of their success. In order to answer this question,
the results of own research carried out on a group of 156 Polish companies were presented.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00