W artykule przytoczono wybrane charakterystyki Competitive Intelligence.
Zaproponowano i opisano autorski model Competitive Intelligence. Celem artykułu jest
opracowanie konceptualnego, holistycznego modelu CI. Przedstawione wyniki badań
mogą być pomocne w opracowaniu planu i podejmowaniu działań, mających na celu
wykorzystanie CI w działalności biznesowej.
The main purpose of this paper is to present an idea of Competitive Intelligence.
To demonstrate this approach the prototype of a Competitive Intelligence is described.
The structure of this paper is organized as follows: first, we provide an overview
of the Competitive Intelligence. Next, the Competitive Intelligence concept and its components
are presented in detail followed with a description of the prototype model. Finally,
we summarize the key points of the research and give directions for future research.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00