Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e-commerce w aspekcie koncepcji CSR Consumer confidence for entities applying CSR operating in e-commerce
Zaufanie konsumenckie jest kluczowym czynnikiem sukcesu firmy. Wykorzystanie
społecznej odpowiedzialności w kreowaniu zaufania w stosunku do wirtualnej
przestrzeni e-commerce stanowi o rozwoju rynków zarówno off-line, jak i on-line. Celem
artykułu jest analiza działań międzynarodowych korporacji prowadzących działalność
gospodarczą w e-przestrzeni w zakresie praktyk CSR.
Consumer confidence is a key factor in the success of the company. Use of
social responsibility in creating confidence in the virtual space of e-commerce is on the
development of markets both offline and online. The article is to analyze the CSR activities
of international corporations doing business in the e-space.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00