Interaktywność w mediach społecznościowych polskich firm energetycznych Social media csr communication management of polish energy companies by the example of Tauron Polska Energia S.A.
Celem artykułu jest analiza czynników mających wpływ na skuteczność
komunikacji CSR i poziom interaktywności w dialogu przedsiębiorstwa z interesariuszami,
prowadzonym w mediach społecznościowych. Badania mają charakter eksploracyjny
i zostały przeprowadzone w paradygmacie zarządzania strategicznego, z wykorzystaniem
narzędzi informatycznych do półautomatycznej analizy zgromadzonego korpusu
tekstu. Autorki przedstawiają wyniki analizy komunikacji CSR przeprowadzonej na
oficjalnym koncie firmowym Facebook jednego z kluczowych polskich przedsiębiorstw
branży energetycznej – Tauron Polska Energia S.A.
The purpose of this paper is to analyze of determinants of CSR communication
efficiency and level of interactivity of social media dialog between a company and
its stakeholders. Theoretical premises for research have been found in theory of strategic
management and in the research have been used the information technology tools for
semi-automatic text analysis. The authors will present results of analysis of the one of
the key polish energy company’s CSR communication on Facebook.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00