Projekt informatyczny polegający na wdrażaniu systemów TI (technologii informacji) wspomagania zarządzania charakteryzuje asymetria informacji między klientem i dostawcą. Prezentowane wyniki badań są częścią bardziej obszernych badań autora dotyczących kwestii niedoskonałości dostępu do informacji między dostawcami i klientami projektów informatycznych. Celem artykułu jest przedstawienie wyników badań autora dotyczących zastosowania metody badania interwencyjnego (Action Research) związanego z problemem redukcji asymetrii informacji w projektach IT. Wyniki badań mogą być ważne dla przedstawicieli środowiska akademickiego oraz dla praktyków zainteresowanych realizacją projektów informacji.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00