W opracowaniu podjęto się rozpoznania podstawowych wewnętrznych
czynników, które determinują reakcje mikroprzedsiębiorstw na sygnały rynkowe. Ponadto
celem podjętych prac była konstrukcja katalogu silnych i słabych stron mikroprzedsiębiorstw
rozpatrywanych z perspektywy ich reakcji na impulsy dochodzące z rynku. Mając
na względzie oszacowanie znaczenia wytypowanych czynników oraz zapewnienie wysokiego
poziomu obiektywizmu i trafności wnioskowania w podjętym postępowaniu badawczym
wykorzystano metodę delficką.
The present study is aimed to identify the characteristic features of microenterprises
that determine their reactions to the market signals. Moreover, this study aims
to create a catalogue of strengths and weaknesses of micro enterprises taking into consideration
their response to market changes. The investigation was based on secondary
data.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00