Jednym z wyzwań w działalności przedsiębiorstwa jest tworzenie względnej przewagi konkurencyjnej w oparciu o propozycję wartości dla klienta. Propozycja ta jest z kolei kluczowym aspektem modelu biznesowego przedsiębiorstwa. Współcześnie
wskazuje się, że aby model biznesowy był związany z tworzeniem unikalnej propozycji wartości dla klienta, powinien on mieć charakter inkluzywny.
Analiza jakościowa zaprezentowana w pracy wykorzystała metodykę Business Model Ontology oraz koncepcję obszarów cech inkluzywności modeli biznesowych. Została ona przeprowadzona na podstawie kontekstu sytuacyjnego Decathlon Polska.
One of the challenges of the company is the creation of a relative competitive advantage based on the value proposition for the customer. This proposal is a key aspect of the business model of the company. Today, it is pointed out that the business model associated with creating a unique value proposition for the customer should be inclusive in nature.
Methodology of Business Model Ontology and the concept of features areas of inclusive business models has been analysed by means of qualitative analysis. It was carried out based on situational context of Decathlon Poland.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00