Podjęte w artykule zagadnienia odnoszą się do ważnego problemu strategicznego,
jakim są innowacje w handlu detalicznym. Celem artykułu jest prezentacja wybranych
przykładów innowacji marketingowych wprowadzanych przez sieci handlowe
w Polsce, w różnych obszarach ich aktywności rynkowej. Podstawową metodologię badawczą
stanowią analiza literatury przedmiotu oraz metoda case study (studium przypadku).
Główne wyniki analiz pozwoliły na: a) wskazanie rodzajów innowacji marketingowych
w sektorze handlu detalicznego oraz obszarów ich występowania; b) prezentację
wybranych przykładów (dobrych praktyk) w zakresie wprowadzania innowacji marketingowych
w sieciach handlu detalicznego w Polsce.
The aim of this article is to present selected examples of marketing innovations
introduced by retail chains in Poland. The basic research methodology is an analysis
of the literature of the subject and the method of case study. The main results of the
analysis made it possible to: a) indication of the types of marketing innovations in the retail
sector and their areas of occurrence; b) presentation of selected examples (good practices)
in marketing innovations in retail chains in Poland.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00