Wirtualizacja zachowań konsumentów polega na realizacji potrzeb za pośrednictwem
elektronicznych środków przekazu, a zwłaszcza internetu. W artykule opisano
przejawy i uwarunkowania wirtualizacji na rynku usług zagospodarowujących czas
wolny. Do napisania artykułu wykorzystano dane publikowane przez GUS dotyczące
społeczeństwa informacyjnego oraz wyniki badań bezpośrednich realizowanych przez
Katedrę Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Virtualization of consumer behaviour involves meet the needs through electronic
media and especially the Internet. The article describes the symptoms and determinants
of virtualization on leisure services market. The article is based on data published
by the Central Statistical Office regarding the Information Society as well as on
the results of direct research conducted by the Department of Market and Consumption.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00