Efekty relacyjne w zarządzaniu relacjami z partnerami. Ocena działań na rynku instytucjonalnym Relationship Outcome in Relationship Management. A look at Companies Actions on B2B Market
This article uses the result of research carried out over nearly three years on sales, marketing and procurement managers. Results presented in the paper showed a significant gap between expectations in shaping customer relationships and actions taken by businesses with structuring in the form of loyalty to the institutional market.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00