Zgodnie z logiką usługową Ch. Grönroosa to konsument tworzy wartość (jako „wartość w użyciu”) w procesie konsumpcji. Producent staje się współtwórcą wartości, kiedy wchodzi w interaktywne kontakty z konsumentami podczas używania przez nich dóbr i usług. Celem artykułu jest pokazanie, jak działania mające na celu kształtowanie jakości usług mogą stać się działaniami współtworzącymi wartość przez usługodawcę.
According to the service logic the consumer creates value (as "use value") in the process of consumption. The provider becomes a value co-creator when creating interactive contacts with customer during their use of goods or services. The aim of this article is to show that care of the service quality is compatible with the service logic and contributes to the co-creation of value. Considerations based on the integrated quality model developed by P. Golder, D. Mitra, Ch. Moorman.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00