Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa wobec sprzeczności oczekiwań interesariuszy Corporate Reputation Management to the Contrary Expectations of Stakeholders
Due to the increasing importance of reputation in achieving long-term competitive advantage and building enterprise value serious challenge becomes effective management of the intangible asset. The main problem is the need to reconcile the interests of different stakeholder groups, which are beginning to have more and more important and the ability to impact on the functioning and performance of the company. The aim of this article is to identify the essential contradiction between the needs and expectations of the various stakeholder groups in the context of an effective reputation management.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00