Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

European Communication Monitor 2012 - kierunki zmian w komunikowaniu

Tytuł:
European Communication Monitor 2012 - kierunki zmian w komunikowaniu
European Communication Monitor 2012 - Trends in Communication
Autorzy:
Rydzak, Waldemar
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/586091.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Komunikowanie
Public relations
Zarządzanie
Communication
Management
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2013, 157; 9 -21
2083-8611
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this article is to present the results of the cyclic international research project European Communication Monitor (ECM), the essence of which is to identify the changes and developments in public relations in Europe. Compared to the previous edition in 2012, the area of research has been significantly modified and expanded. Novelty were questions relating to ethical challenges in communication. ECM recent study indicates the current position and future direction of strategic communication in Europe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies