Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek prywatnego przedsiębiorcy w okresie kryzysu ekonomicznego

Tytuł:
Wizerunek prywatnego przedsiębiorcy w okresie kryzysu ekonomicznego
Image of an Entrepreneur during the Economic Crisis
Autorzy:
Gołata, Krzysztof
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/585988.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Kryzys gospodarczy
Prasa
Przedsiębiorca
Przedsiębiorstwo prywatne
Public relations
Telewizja
Wizerunek przedsiębiorstwa
Źródła informacji
Company image
Economic crisis
Entrepreneur
Information source
Press
Private enterprise
Television
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2014, 185; 164-174
2083-8611
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Jednym z zagadnień powracających w prowadzonych dyskusjach jest kwestia roli przedsiębiorcy w gospodarce rynkowej. Jest to zagadnienie wieloaspektowe, zaś zainteresowania Autora koncentrują się na problemach związanych z wizerunkiem oraz reputacją prywatnego przedsiębiorcy w gospodarce rynkowej. Celem artykułu są odpowiedzi na pytania: jakie są w dobie mediów elektronicznych podstawowe źródła wiedzy o prywatnym przedsiębiorcy oraz jakie skojarzenia wywołuje to pojęcie w opinii publicznej. Określenie "kryzys" w tytule artykułu wskazuje na czas, w którym przeprowadzono badania. Artykuł nie odpowiada na pytanie: w jaki sposób kryzys warunkuje opinie o prywatnym przedsiębiorcy.

In 2014 it has been twenty five years since the economic transformation started. In Poland discussion about economic crisis is connected with an evaluation of the current results of the transformation. One issue that occurred very often in discussion is role of entrepreneur in market economy. This subject is complex and the author's interest focused on image and reputation aspects of private entrepreneur in a market economy. The aim of this article is to answer what are the sources of knowledge about private entrepreneur and what associations it evokes in public opinion.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies