Market researches are carried out to gather information about consumer behaviors. In an innovative society, based on knowledge and information, in conditions of economic globalization and internationalization of enterprises it is also become particularly important for marketing researches to achieve international range. This article presents the types of approaches and dimensions of international range researches. International researches of consumer behaviors are made by the researchers in order to complete, systematize, deepen and verify knowledge about the differences or similarities in the behaviors of e-consumers in different countries. Such researches are time-consuming and expensive. And to be effective, international researcher must be aware of their specificity.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00